Nóg meer wandelingen

Mijn neef Arthur uit Leidschendam:Ook wij liepen voor Kika afgelopen zondag. De foto is gemaakt in het Abtswoudse bos bij Delft. Mooi natuurgebied met veel water, vlonderbruggetjes en smalle paadjes. Er is veel te ontdekken voor de kinderen en nog relatief onbekend bij het grote publiek!

Agnes uit Heythuysen ( met haar trainde ik jarenlang bij de Atletiekvereniging) schreef: “een klein verslag van MJDay wandeling. Om 8.00u naar de Busjop gewandeld. De bosloop-route gewandeld, zelfs de bergjes. Het was heerlijk in het bos. Ik heb 2 fietsers en 2 wandelaars met hond gezien. Het bos was voor mij alleen. Ik heb ook nog op een bankje gezeten en even genieten van alles om me heen. Zo mooi! 9.30u was ik weer thuis. Ik heb 8.500 stappen gezet.

Marian, mijn ‘oude’ plukmaatje uit de tijd dat ik appels en peren plukte bij Fa. Heijnen in Roggel (super gezellige tijd was dat) genoot zondag van haar wandeling van Roggel naar Heibloem door o.a. het natuurgebied Kirkelsberg en Asbroekerheide

Plaats een reactie